Mecanismes de participació dels estudiants

Els Mecanismes de participació dels estudiants en el sistema d’assegurament de la qualitat de l’ensenyament es realitzen a través de:

Patronat de la Fundació: El representant dels alumnes en el Patronat té coneixement de tots els temes relacionats amb la gestió i desenvolupament del Centre en totes les seves vessants.

Junta d’escola:  És l’òrgan de participació dels alumnes en el que els delegats i subdelegats de tots els cursos de Grau exposen a la Direcció, professorat i Pas problemes i necessitats, així com propostes de millora, a l’hora que reben informació referida al desenvolupament de les activitats docents.

Delegats: Ostenten la representació dels diferents cursos i fan de portaveu en tots aquells aspectes que afecten als alumnes que representen.

Alumnes: Es realitza un seguiment sobre el grau de satisfacció dels alumnes sobre tots aquells aspectes que són del seu interès, utilitzant el següents suports:

• O.5-01 Qüestionari d’avaluació del PAS
  • O.5-02 Avaluació d’assignatures i professors
  • O.5-03 Avaluació curs
  • O.5-04.1 Qüestionari d’avaluació del centre: Inicial (quan l’alumne es matricula)
  • O.5-04.2 Qüestionari d’avaluació del centre: Final (quan l’alumne es titula)
  • O.5-07 Avaluació de les activitats de formació
  • O.5-09 Avaluació del camp de pràctiques per l’alumna/e