Informació econòmica del centre en cas de baixa

1. Estudiants de trasllat

• L’estudiant comunica a secretaria l’acceptació en un altre centre mitjançant una carta.
  • Comprovació de tots els pagaments realitzats. En cas de deute, se li comunica l’import i es demana el justificant del pagament. No es lliurarà cap document a l’estudiant si no està al corrent de pagament.
  • L’estudiant ha de formalitzar la baixa a secretaria.
  • S’inicien els tràmits del trasllat.

2. Estudiants de nou ingrés i altres cursos

Motius de baixa:

• Canvi d’universitat: devolució econòmica del 100%.
  • Malaltia greu estudiant: devolució econòmica del 100%.

NOU INGRÉS:

• L’estudiant ha de formalitzar la baixa a secretaria.
  • Si l’estudiant és de nou ingrés (primer curs) i ha fet algun pagament, ha de portar el comprovant del mateix, el número de compte bancari on vol la devolució i ser titular o cotitular d’aquest compte, per tal que la cap d’administració procedeixi al corresponent abonament. Aquesta devolució es farà depenent del motiu de la baixa de l’estudiant.
  • Per baixa per motius personals, es farà devolució del 100% fins el 30 de setembre.