Admissió i orientació dels estudiants

El Campus, una vegada definida l’oferta formativa i tenint en compte el perfil d’ingrés definit per la UB, realitza les activitats per poder dur a terme l’admissió i matriculació dels alumnes. La comunicació dels requisits i les activitats del procés d’admissió es publiquen a la web per a donar la informació als estudiants que han estat admesos segons els requisits marcats per la UB.

L’admissió al centre dels estudiants al Grau en Infermeria la fem a través dels llistats d’estudiants seleccionats per l’Oficina d’Orientació per a l’Accés a la Universitat. L’Oficina fa aquesta selecció segons preferència de l’estudiant i nota de tall i ens comunica els resultats a través dels llistats disponibles a http://www.giga.ub.edu/acad/cgi/prei1000v.pl. Des del centre ens posem en contacte amb els estudiants i procedim a la matriculació de l’ensenyament.

El Campus Docent Sant Joan de Déu realitza un Pla d’Acció Tutorial (veure més informació en aquesta mateixa web) durant els 4 cursos acadèmics del grau, que s’inicia el primer dia de classe de 1er curs, i fa una primera tutoria informativa en la sessió de portes obertes que es repeteix una vegada matriculats els estudiants de 1er curs. També es realitzen tutories individuals d’orientació acadèmica durant el curs i abans de matricular-se.