Admissió i orientació dels estudiants

El Campus, una vegada definida l’oferta formativa i tenint en compte el perfil d’ingrés definit per la UB, realitza les activitats per poder dur a terme l’admissió i matriculació dels alumnes. La comunicació dels requisits i les activitats del procés d’admissió es publiquen a la web per a donar la informació als estudiants que han estat admesos segons els requisits marcats per la UB.

L’admissió al centre dels estudiants al Grau en Infermeria la fem a través dels llistats d’estudiants seleccionats per l’Oficina d’Orientació per a l’Accés a la Universitat. L’Oficina fa aquesta selecció segons preferència de l’estudiant i nota de tall. Des del centre ens posem en contacte amb els estudiants i procedim a la matriculació de l’ensenyament.

El Campus Docent Sant Joan de Déu realitza un Pla d’Acció Tutorial durant els 4 cursos acadèmics del grau. També es realitzen tutories individuals d’orientació acadèmica durant el curs i abans de matricular-se.