Acreditació de llengua estrangera als estudis de grau

Els estudiants que comencin els estudis a partir del curs 2014-2015 hauran d'acreditar el nivell B2 en una tercera llengua (anglès, francès, alemany o italià) en finalitzar els estudis.

Les competències lingüístiques en una tercera llengua són cada cop més un factor que enriqueix les relacions personals i professionals i, que alhora, milloren la perspectiva professional. És per aquesta raó que la UB us posa a l'abast una sèrie de recursos que us faciliten l'assoliment d'aquesta competència en finalitzar la vostra etapa a la universitat.

"Acord de la Junta del Consell Interuniversitari de Catalunya sobre el concepte d’estudiants de nou accés objecte de l’assoliment de coneixements d’una tercera llengua estrangera"

Per més informació:

En el mes de juny de 2017, la Junta del Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) ha aprovat una moratòria de 4 anys per aplicar aquesta exigència als graduats universitaris.