Informació econòmica del centre en cas de baixa

Es poden donar dos casos de baixa de l´alumne/a:

1. Quan l´alumne/a, abans de l´inici del curs, es dóna de baixa havent realitzat algun pagament se li descomptarà la taxa de cancel.lació de matrícula i se li retornarà la resta.

2. Quan el curs ja ha començat, a l´alumne no se li retorna cap import, a excepció de casos de malaltia greu justificada o per decisió de la direcció del centre.

En tots els casos l´alumne/a haurà de formalitzar la baixa a secretaria.

- El centre ha de comprovar si l´alumne està al corrent dels pagaments. En cas que no ho estigui, se li ha de notificar en el moment de formalitzar la baixa. Aquest deute quedarà pendent fins a justificar-ne el seu pagament o bé efectuar-lo. Es farà la comprovació de tots el pagaments realitzats o en cas de deute, se li comunicarà l´import i es demanarà el justificant.